Sayang weiii,,,,


Fuhhh..akhirnya tido jgk budak kecik ni.


Mengandung, melahirkan, dan menjaga Umar banyak mengubah aku. Dia banyak ajar aku untuk lebih berhati2, lebih sabar, ikhlas, tenang dan menghargai sesuatu.

Dengan ada Umar jgk aku lebih hargai orang sekeliling aku terutamanya hubby, parents n adik beradik, walaupun kengkadang masih de rasa tersentap2 bila ada yg tak kene..

Semua bermula pada kesabaran, keikhlasan dan tolak ansur yang diberi oleh hubby aku. Kalau dia tak sabar, tak ikhlas dan sama mcm aku, aku rs da lama makan penampo jgk aku ni kot...Dengan teguran dalam gurauan dia jgk la aku makin melembutkan perangai aku yg kaso ni dan merubah aku menjadi lebih baik.


Mak abh pun selalu menegur aku yang kasar ni. Adik beradik pun semakin rapat bila ada Umar.


Alahmdulillah, aku dikelilingi orang2 yang menyayangi aku dan aku tak tahu ape akan jadik ape kalau diaorang takde...

Love them all....

0 bualan on "Sayang weiii,,,,"

 

Live Life With Love Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez