2 Ramadhan


Ada baca, dengar n diberitahu better jangan tidur selepas sahur..Tapi still nk tidur..Ye la mengantuk kannn..Apasal la degil n susah sangat ni..

So, cara utk mengatasinya memula aku bukak facebook..Tapi apa la sangat nk ngadap fb ni..aku ni bkan de mende nk borak sangat pun kat fb..Nak main game?? Malas ler pulakkk..lepas sahur, saje sibukkan diri..dari selalu gosok baju keje hubby malam sebelum tidur, aku buat selepas sahur..terus kemas dapur and bla bla bla.........

tapiiii, apa la sangat nk dikemas hidup bertiga je kat rumah ni..tak sejam pun da settle..akhirnya, diambil keputusan utk merajinkan diri bercerita dalm blog..ada orang baca ke tak, bior ler..yang penting aku jngn mengantuk dan tertidor lalu tidor aku akan menyebabkan aku malas terus nk bangun kangggg...

Ermmm... 2 Ramadhan saje2 cakp kat hubby tak de idea nk masak..Hubby just msg ckp, barang dapur da abis ke? So maksudnya, masak la biha, tak denyer aku nk bawak ko gi bazar...Memula bc msg dia mencebik jgk bibir ni..hishhhhh tak mengena lak aku nyer taktik..tapi bila duk diam konon2 nak merajuk baru teringat..ehhhhh..ko kan nk belajar berjimat..so kuatkan la jgk bangun rendam mihun n masak mihun bodo..tak de rencah sangat, tapi cukup mengeyangkan bila berbuka...

Alhamdulillah...

0 bualan on "2 Ramadhan"

 

Live Life With Love Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez