26 September 2010


Segala misunderstood dan perselisihan yang berlaku konfirm ada hikmah nya.
Alhamdulillah, aku tak buat perkara2 yang tak diingini berikutan mengikut amarah. Aku bersyukur pada Allah, sbb aku masih boleh berfikir dgn +ve dan perkara tak menjadi lebih parah. Dan rumahtangga kami semakin bahagia...

Hikmah yang aku rasa buat masa ni, kasih sayang kami bertambah kuat..Bertambah ukuh...Tipu lah kalau kata aku da lupa apa yang terjadi, tapi tak payah la nk diungkit2 lagi. Mende dah jadik, tak ya la nk disebut lagi... Semoga kasih sayang kami semakin mendalam dan berkekalan hingga akhir hayat..Amin...

Hikmah juga aku rasakan bila apa yang ditunggu2, dinanti2 menjadi kenyataan. Alhamdulillah.. Ianya semakin mengikat kasih sayang kami berdua...Aku bersyukur kerana Allah memakbulkan doa2 kami, dan Allah memperkenankan segala usaha yang telah kami lakukan..Alhamdulillah, Ya Allah...Ia nya masih baru, masih permulaan..Dan aku berharap semuanya berjalan dengan lancar. Dan aku juga berdoa, agar kami ank beranak dilindungi oleh Allah S.W.T..amin rabbalalamin...

sayang, love u so much..jaga kami bebaik yek...

0 bualan on "26 September 2010"

 

Live Life With Love Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez