Cak!!!


Tgh duk lepak2 kat umh surf tenet, tetibe teringt, lama tak jengok blog...Hurmmm..aku ada blog ek, tapi bukan penting pun nk menjengah ke blog ni..bukan ada orang bca pun..keh keh keh....

Minggu depan, gi cekup...Minggu depan insyaAllah, genap 7 bulan kandungan..Macam tak sangka, da 7 bulan usia kandungan aku..Memula mcm tak de rasa pape, tapi bila da rasa tendangan manja ank yang kadang2 smpi ngilu perut ni, ada satu perasaan yang tak dapek den nak luahkan...Macam ni rupanya perasaan mengandung...

Owh, last week, tetibe ank tak gerak..Dari nk tido, smpi la gi keje esoknyer..Serius takut..Smpi nk makan pun tak selera..Pegi klinik, rupenyer dia gerak, cume slow je...Dokte kate, mybe maknyer yang penat sangat, dats y bby tak gerak dengan kuat..hurmm..mungkin aku mmg penat, sbb baru tukar opis, dapat tempat baru pulak postgrad opis...perghhhh..gilo nyer terkujat keje kat situ..penatttt....tapi alhamdulillah, persekitaran ok..so, tak de la seksa mane pun kan...kawan2 baru pun ok...alhamdulillah..allah permudahkan dan melembutkan hati orang2 yang berurusan dengan aku...

Hurmm....11 aribulan mac nk gi kuantan, adik papa nikah...dapat pasangan org sane...camne ek, dat time da 7 bulan..boleh aje kan gi travel jauh..? tak berapa nk sure la..nk2 uri kat bawah...gi cekup nxt week ni kene ingt nk tanye dokte uri da naik lum, is it ok gi travel jejauh, hurmmm..pe lagi ek nk tanye..hu hu hu...

Nxt week jgk papa de kursus kl KL 3 hari..camne aku nk tido niiii??????????????!!!!.....

0 bualan on "Cak!!!"

 

Live Life With Love Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez